Заміський будинок у Франції у стилі конструктивізму: сучасний дизайн на фото.
Вітальня,  Зала,  Кухня,  Спальня

Заміський будинок у Франції у стилі конструктивізму: сучасний дизайн на фото.


Кисневий коктейль з квітковими ароматами, трапези під акомпанемент птахів, чудовий природний ландшафт, відсутність дратівливих звуків та чудовий настрій знайомі господарям цього будинку. Живучи серед справжньої краси, у людей вимикається внутрішній таймер, що регламентує життя, а без нього суєта стає непотрібною. До всього в природному середовищі автоматично відбувається санобудова з частотами Всесвіту, і при загальному збігу біологічних та природних ритмів досягається відмінний терапевтичний ефект. До того ж хуторська віддаленість дозволяє на конфлікті потреб душі та буття переглянути життєві пріоритети.

Живописний пейзаж

З низки причин було обрано саме цей проект. Власники віддали свої симпатії симетрії та лаконізму прямих ліній. Готовий будинок-коробка є своєрідною відповіддю на помпезність французької класики з палацовою величчю. У демонстративній простоті фасаду, без найменшого натяку на декор, акцент зроблений безпосередньо на геометрію та фактуру матеріалу, що дозволяє віднести споруду до конструктивізму. Формат і монолітність будівлі повністю відповідають принципу мінімалізму – «менше, отже, більше», про що свідчить масштаби.

Якщо проігнорувати цілісний корпус прямокутного білого басейну з комплектом для відпочинку, що додається, на зміну першому враженню приходять асоціації про старий сільський замк або монастир. Органічна комбінація цегли з мальовничими околицями, кам’яною конструкцією власної водойми разом сприяють камерному настрою та філософським роздумам.

На тлі зеленої рівнини   Панорама будинку

Галька на відкритій ділянці при підході до водоймища змінюється майданчиком, замощеним цеглою. Високі білі бортики вторять лежакам за кольором та мобільним комплектом із крісел та столу.

Гарний комплект меблів Блакитна гладь води

Декор чи раціоналізм?

На підтвердження того, що наголос зроблено лише на структурній особливості матеріалу, внутрішнє оформлення інтер’єру повністю відповідає зовнішньому мінімалізму і нічим не відволікає увагу від стін. Така стриманість у теренах французької долини співзвучна ліричному настрою. Та й важко сперечатися з екологічністю будинку, де у всьому периметрі домінують камінь та цегла.

У раціоналізмі гарним вважається те, що функціональне, тому кожен предмет несе конкретний зміст. Але щоби прийти до такої впорядкованості, витрачено чимало сил. Про це говорять вивірені співвідношення площі периметра, архітектурна логічність, виключення коридорів та замкнутих просторів, що й потрібне для підтримки стилістичної ідеї.

Зупинка будинку проста та мобільна. Дерев’яна тумба-стіл, закрита тканиною м’які меблі та кілька предметів входять до інтер’єрної композиції. Ексклюзивний дизайн штор лише підкреслює зневагу до речей і безглуздості декору, якщо не брати до уваги бамбукових паличок у склянці. Чи справа, коли багаторічне дерево у всій красі представляє флористичну інсталяцію в арочному вікні!

Дерево у вікні

Внутрішня стіна зонує простір, але не дробить на дрібні сегменти. На одній прямій суцільній вертикалі із вбудованим каміном розташований телевізор. І все-таки, сучасний підхід до конструктивізму менш категоричний і поблажливий до редагування. Незважаючи на колірну зумовленість, допускається контраст. Більше того, лаконізм кімнати відносно компенсований за рахунок таких перепадів. При цьому тони можуть бути абсолютно не вираженими, а ефект досягатиметься нюансами. Білий у периметрі був потрібний для створення фону, виразності обсягу та архітектурних форм. У вітальні гірчичні та бежеві подушки своєю присутністю пом’якшили аскетизм «чернечої келії» та частково нівелювали холодність простору.

Лаконізм вітальні

Увага на першому поверсі будинку звернена до оптичних ефектів, які отримують у вигляді відбиття та світла. Величезні вікна арочної форми, квадратні дверні прорізи в сусідстві невеликих наскрізних ніш пропускають потоки по максимуму. Разом із дзеркальними відблисками металевих поверхонь у яскравих променях розчиняється упереджене враження про конструктивізм. Саме за допомогою отворів, верхніх міжповерхових плит підкреслено масштабність простору та конструктивні особливості архітектури. Дотримуючись принципу, в будинку експлуатуються однакові форми та простота технології оздоблення.

У меблів збережені чіткі лінії та прямі кути, але модель стільців дозволяє говорити про нові рішення. Їхній дизайн виконаний у традиціях сучасного мінімалізму. Корпуси виготовлені з полімеру та солідарні з ламінованою стільницею. Своєю білизною вони претендують на гармонійне сусідство зі статтю. Оскільки на кухні широко використовується сталь, хромовані сантехніка та начиння, глянсові пластикові фасади, в активній сукупності потоків кімната буквально потопає у зайчиках.

Сонячна кухня Скло та метал Суцільний глянець

За їдальнею групою – вихід на терасу під дахом. Функціональна частина оформлена в тій же манері: вимощена підлога із цегли, ідентичні опори для пластикової панелі столу та навісу.

На терасі

Верхній і нижній поверхи з’єднані прямими сходами. Нагорі розташовані спальні. Побачивши панорами, що виникають, виникають змішані почуття. Гладячи на обробку стелі за участю дерев’яних грубих балок, загальне тло відразу ототожнюється з лофтом. Поєднання двох різних функціональних зон, дірки в стіні замість полиць, дерев’яний кошик для білизни, цурки-стільці нагадують про середньовіччя. Якось надто похмуро. Мабуть, не вистачає ламп у металевих корпусах, текстилю, подушок, клаптевого килимка.

Судячи з кількості ліжок і персональних пуфиків з іменами, в кімнаті-кельє знаходиться дитяча. Через відсутність іграшок і атрибутів, що додаються, складно стверджувати про вірність припущення. У принципі, спартанське облаштування дитячої нічим не відрізняється від аскетизму апартаментів дорослих. Дитяча також поєднана з ванною, і панель, що тільки захищає, ділить велику спальню на сегменти. У протилежному боці розташована робоча зона.

Спальня для дітей Батьківська спальня

На прикладі організації цього будинку легко руйнуються стереотипи щодо поняття французької естетики. Як видно, у неї багато «облич» і часом простота може конкурувати з респектабельністю.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *