Професія дизайнер
Вітальня,  Зала,  Кухня,  Спальня

Професія дизайнер


Професія дизайнера інтер'єруЗараз особливо часто можна почути думку, згідно з якою весь ринок дизайнерських послуг вже зайнятий, і тому немає сенсу намагатися займатися цим бізнесом. Насправді все зовсім не так похмуро, і даний бізнес значною мірою перспективний навіть для новачків.

Насамперед, якщо Ви вирішили займатися наданням послуг з дизайну інтер’єру, то Вам варто врахувати високу конкуренцію у цій сфері. Дійсно, сьогодні інтер’єрними послугами займаються не лише приватні особи чи невеликі студії, а й масштабні компанії з великою кількістю працівників. Разом з тим дизайн інтер’єру має багато перетинів з мистецтвом, а якщо він виконаний дійсно якісно, ​​то це і буде справжнім мистецтвом.

Само собою, у мистецтві немає меж для фантазії та вдосконалення. Можливо, саме Ваші ідеї здійснять переворот у дизайнерській думці. Втім, поки що важливо, щоб вони просто сподобалися потенційним замовникам. Як же цього досягти?

Для досягнення успіху у сфері надання послуг з дизайну інтер’єру потрібна наявність кваліфікованого дизайнера з креативними ідеями. Не так важливо, це Ви самі, або Ви збираєтеся тільки керувати бізнесом, наймаючи дизайнера та підрядників. Головне – наявність свіжих ідей, якісний маркетинг та реклама. Звичайно, маркетингові дослідження необхідні, щоб мати можливість стежити за новими тенденціями, але тут треба думати не про перемогу над конкурентами, а про постійне вдосконалення власної ефективності. Стосується це і ідей, і рівня послуг, що надаються, і вміння їх продати.

Ваші особисті вкладення в дизайнерський бізнес залежать від рівня Вашого проекту. Тобто, якщо Ви хочете обмежитися відкриттям маленькою дизайнерською студією, в якій працюватимуть лише кілька людей, то витрати на оренду офісного приміщення, інструменти, спецодяг, а потім і на заробітні плати співробітникам будуть значно меншими, але й прибутку буде мало.

Між обсягом стартового капіталу та подальшими успіхами є пряма залежність. Пряма, але не критична. Справа в тому, що якщо ефективно рекламувати свої послуги, не шкодуючи на це коштів, працювати якісно, ​​прагнути навчання нових прийомів, то кількість замовлень почне зростати. Як наслідок, бізнес доведеться розширювати.

У жодному разі не можна вірити скептикам, які стверджують, що ринок дизайнерських послуг надто переповнений, і всі ключові ніші зайняті. По-перше, дизайнерська думка постійно розвивається, а по-друге, якби ринок справді був зайнятий – почався б процес стагнації, адже тоді спостерігався б серйозний дефіцит ідей.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.