Інтер'єри готелів та ресторанів.  Їхні тенденції в новому році
Вітальня,  Зала,  Кухня,  Спальня

Інтер’єри готелів та ресторанів. Їхні тенденції в новому році


Тенденції в інтер'єрах готелів та ресторанів

Чи існує напрямок у дизайні, що визначає інтер’єри готелів та ресторанів, чи ці громадські місця, як правило, оформляються відповідно до корпоративної етики та загальної тематики закладу, незалежно від новітніх напрямків та віянь інтер’єрної моди?

Як визначитися зі стилем і дійсно знайти родзинку в оформленні салону, бару, ресторану, готелю, залу для конференцій та інших місць, де ми часто так любимо, проводити свій вільний час чи організовувати ділові зустрічі?

Не секрет, що ключову роль кожному інтер’єрі грає саме текстиль. І найяскравіше, що нам пропонують дизайнери інтер’єрів для оформлення простору текстилем у 2012 році, це сучасний так званий різновид пуританства, тонко відточений до витонченості ліній та малюнків.
Так, саме славетний горошок, яскраві смуги, мінімалістичний геометричний орнамент, все це дуже актуально на сьогоднішній день і є частиною модних актуальних тенденцій в оформленні ресторанів та готелів. Змішування принтів і пожвавлених кольорів, як не можна, до речі, будуть при наведенні деякого порядку в інтер’єрі, в загальній специфіці невеликого хаосу всіх стилів.
При цьому текстура матеріалів може бути дуже різноманітна, це і кашемір, і мармуровий ефект і еклектичні народні мотиви, які раніше дивують нас, при використанні поза житловими інтер’єрами. Землясті натуральні відтінки, оливковий, коричневий, бежевий, інші кольори природи переважають над буйними соковитими фарбами, і трохи нейтралізують себе злегка помітними відтінками рожево-коричневої гами.

На перший погляд здається, що ці тенденції в текстилі 2012 абсолютно протилежні один одному, але під їх спільним впливом в інтер’єрі можуть проявитися унікальні флюїди, невідомі раніше і властиві індивідуально для кожного простору. Переступіть свій страх і спробуйте змішати бордовий колір і відтінок натуральної міді, колір орхідеї та насичений фіолетовий, яскраво-оранжевий та золотий. Обов’язково враховуйте лише при оформленні великого обсягу, що кольори мають властивість впливати на енергетику та настрій людей, тому підходите до цього питання з усією мудрістю та багажем знань у декоруванні громадських інтер’єрів, накопичених вами за довгі роки. А красиві тканини, які випустили марки Missoni та Designers Guilt у 2012 році, полегшать вам це далеко не просте завдання.

Друга тенденція 2012 ще більш дивовижна, особливо для оформлення ресторанів та готелів. Адже відразу важко уявити багатий еклектичний стиль у європейському лаконічному інтер’єрі. Інтер’єр, де очевидні та прості форми при змішуванні утворюють абсолютно новий та авантюрний стиль. Саме такі заклади є візитними картками ресторанного бізнесу та запам’ятовуються як найяскравіші та найнезвичайніші основній групі відвідувачів. Еклектика та фьюжн, сучасність та спадщина минулого, класичні традиції та інноваційні технології, світові є від чого дивуватися та чим дивувати нас у новому 2012 році.
Цікавим прикладом може бути зона сніданку в готелі Amigo Hotel у Брюсселі, який є частиною Rocco Forte Group. Дух старого арт-нуво та арт-деко з фрагментами відвертого гламуру, з декоративними виробами з усього світу, вражає мандрівників з усієї планети, які вважають за краще зупинятися у цьому готелі.
Інтер’єр настільки вражаючий, що геть-чисто захоплює дух від побаченого, де перетинаються змішання старого колоніального стилю з фрагментами сучасних білих і сірих відтінків, і все це поряд з великими вікнами. Результат не піддається опису, і, тим щонайменше, вражає правильністю симетрії і кількістю світла, це саме той варіант, коли нові тенденції лише вносять логічну ясність класичний багатий інтер’єр. Не однозначну роль грають у такі моменти і натуральні старовинні тканини. Бавовна, натуральний льон та шовк. Адже саме такі матеріали ушляхетнюють своїм виглядом традиційні інтер’єри. А в наше століття високих технологій, коли люди звикли до всього ставитися споживчо просто, такі ексклюзивні матеріали лише ще більше вселяють повагу та почуття гармонії, цінності національних традицій. При одному погляді на них розумієш, що ці речі не хочеться використовувати одноразово і більше не повертатися до них, це традиційна майстерність не підвладна часу.

Однак слово розкіш у даному варіанті не є синонімом марнотратства. Ця тенденція зумовлена ​​збереженням споживчої спроможності на ці види текстилю та повністю відповідає таким вимогам замовника, як якість та довговічність. А склад тканин залишився тим самим, натуральні матеріали в 2012 році в оформленні інтер’єрів продовжують утримувати свої лідируючі позиції на ринку. Це можна було б сміливо назвати відокремленим напрямком дизайну, який навіяла минула епоха, тільки без нальоту музейності та тривіальності минулого. І, звичайно ж, завжди актуальне використання серветок, столового срібла та білизни, яка за рахунок своєї якості вже само по собі є маленьким шедевром нашого часу. А володіння такими речами довгий час приноситиме задоволення людям, яким пощастило користуватися або володіти ними.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *