Дизайн інтер'єру магазину
Вітальня,  Зала,  Кухня,  Спальня

Дизайн інтер’єру магазину


Сьогодні купівельний попит став досить вибірковим. І це стосується не лише асортименту товарів. Для наших сучасників важливо, в якому магазині вони купують. У дизайні магазину немає дрібниць, кожна деталь має бути продумана та професійно виконана. Все це дозволить покупцеві легко орієнтуватися у торговому залі.

Яким же має бути дизайн інтер’єру магазину?

Дизайн магазину має відповідати правилам торгівлі, позиціонувати товар. Тільки в такий спосіб можна досягти рентабельності бізнесу. Комерційний успіх магазину – це багато в чому наслідок творчого процесу розробки дизайн-проекту, в якому враховано технологію продажу, естетику, стиль та функціональність. Як результат – неповторний стиль торговельного закладу, який припав до смаку безлічі покупців.

Не секрет, що будь-який магазин має свої особливості. Грамотний дизайн інтер’єру мимоволі впливає на свідомість покупців, формує певний образ магазину. Це досягається за рахунок технічних елементів, які мають бути пов’язані між собою.

Дизайнери нашої студії мають достатній досвід оформлення інтер’єру магазину та торгових площ. Вони можуть зробити професійні послуги і в розробці проекту, і у створенні інтер’єру магазин*. Успішні проекти зроблять відому торгову марку, збільшать кількість покупців, дадуть зростання прибутку власника. Такі проекти дизайну інтер’єру магазинів здатні здійснити наш колектив кваліфікованих дизайнерів.

27k.jpg

Дизайн магазину та класифікація

Дизайн проект магазину безпосередньо залежить від класифікації. Спеціалізований магазин з оформлення ніяк не може бути схожим на торговий центр, магазин-салон або супермаркет. Наприклад, фасади кожного з них обов’язково повинні звертати увагу покупців на якісь конкретні деталі, характерні саме для цього закладу. Яким би не був його формат, унікальність магазину – перш за все, тому його концепцію повинні розробляти в декількох варіантах дизайну.

Дизайнери нашої студії стежать за інформацією у світі індустрії оформлення інтер’єру магазинів, що дозволяє запропонувати клієнтам найсучасніші варіанти облаштування торгових площ, включаючи їхню рекламу та просування на ринку аналогічних послуг.

Чи не забагато білого в інтер’єрі магазину?

Якщо уважно придивитися до торгових центрів Санкт-Петербурга, можна помітити, що проекти нових торгових центрів ретельно опрацьовані, а дизайн інтер’єру демонструє унікальність кожного.

У той же час власники деяких магазинів вважають, що інтер’єр у білих тонах – найкраще інтер’єрне рішення. Справді, зверніть увагу, що багато магазинів, оформлених кілька років тому, виглядають однаково білими. А дизайнери пропонують замовникам відмовитись від цієї однаковості, прийняти більш оригінальне рішення. Квітів та відтінків безліч, вибрати потрібний можна, виходячи зі спеціалізації магазину, виду товару та його вартості. Правильний вибір колірної гами спонукає покупця до якихось дій. Фахівці помітили, що колірні уподобання у різних соціальних груп зовсім різні. Так, яскраві фарби популярні серед не дуже забезпечених покупців, а заможніші люди тяжіють до глибоких, насичених тонів.

a21.jpg

Кожен елемент, чи це цінник чи форма продавців, повинен мати свою «родзинку». Це дозволить зробити зручною систему експонування товару. На момент створення дизайну має бути відомо, який принцип обслуговування буде прийнято в магазині: самообслуговування, прилавковий або змішаний тип. Від цього залежить загальна стилістика оформлення торгового залу. А головним у створенні ключових зон (розрахункового вузла або примірювальних кабін) має залишитися принцип зручності покупця. Красиво оформлена вітрина, правильне освітлення торгової площі, загальний фірмовий стиль – це теж в галузі естетики та культури обслуговування.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *