14 хитрощів, які потрібно застосовувати вдома
Вітальня,  Зала,  Кухня,  Спальня

14 хитрощів, які потрібно застосовувати вдома


Покоївки в готелях найкраще знають як забиратися швидко та ефективно. Адже вони роблять це щодня, слідують відпрацьованій технології і користуються правильними засобами, що чистять. Розповідаємо, які хитрощі готельного прибирання можна запозичити та застосовувати вдома.

Для початку зазначимо, що в готелях існує 3 основних типи прибирання:

  • Поточна – проводиться у той час, поки гість відсутня у номері. Таке прибирання триває приблизно 30 хвилин. За цей час покоївка провітрює приміщення, миє посуд, застеляє ліжко, прибирає столи та тумбочки, протирає пил, проводить прибирання санвузла. Майже всі ці процедури ви можете проводити щодня або 1-3 рази на тиждень;
  • Після виїзду гостей – прибирання включає зміну постільної білизни, рушників та засобів гігієни у ванній. У домашніх умовах більшість людей проводять ці заходи у вихідні;
  • Генеральне прибирання — проводиться в готелях раз на 10 днів і включає миття підлог під меблями, миття всіх стін і вікон, чищення килимового покриття, меблевої оббивки, люстри, штор. У домашніх умовах генеральне прибирання як у готелі потрібно від 2 разів на місяць або рідше (у міру забруднення).

Який би тип прибирання вам не мав бути, наступні 14 готельних принципів наведення чистоти та порядку допоможуть вам зробити це швидше та ефективніше.

1. Будь-яке прибирання починається з провітрювання

Затхле повітря в квартирі може звести нанівець всі зусилля, тому перш за все кожна покоївка поспішає відчинити вікна (особливо якщо використовує засоби для чищення). Якщо на вулиці холодно, то провітрюють кімнати по 10 хвилин по черзі або на той час, поки забирається ванна кімната.

Прибирання в готелі

2. Другий крок — збір сміття та білизни

Перш ніж приступити до протирання пилу та миття підлоги, прибиральниці перетворюють приміщення на «чистий лист»: збирають сміття в пакет і виносять його за межі номера, прибирають постільна білизна, рушники, килимки, збирають порожні баночки у ванній та інші непотрібні речі. Ви можете додати до цього списку справ збирання брудного посуду в раковину/ПММ та брудний одяг – в кошик для білизни/пральну машину.

3. Перша кімната – спальня, остання – ванна

Такий порядок збирання дозволяє менше переносити бактерії, загалом покращити санітарію та чистоту в номері.

4. Витирати пил потрібно ганчірками з мікрофібри

Секрет ефективного видалення пилу без розлучень криється у правильній ганчірці. Ганчірка з мікрофібри — найкраще, що може бути в цій справі. На другому місці – бавовняні ганчірки (наприклад, можна використовувати старі футболки).

  • А ось використання махрових рушників або поліестерових ганчірок варто уникати, так як вони створюють розлучення і притягають ще більше пилу до щойно прибраної поверхні.

5. Зубні щітки завжди під рукою

Зубна щітка – надзвичайно зручний інструмент для чищення важкодоступних місць, наприклад, швів плитки, щілин навколо змішувача та напрямних у вікнах.

Ванна кімната в готелі

6. Кожній поверхні – свій очисник

Кошти на основі кислоти підходять для кераміки, лужні засоби – для плитки та блискучих металевих поверхонь, засоби з нейтральним Ph підійдуть для миття скла та дзеркал.

  • Багато покоївки використовують для прибирання санвузла розчин оцту (2 частини води та 1 частина 9%-ного оцту). Їм можна швидко та легко відмивати керамічну плитку, змішувачі та все, що покривається вапняним нальотом.

7. Засоби для чищення завжди потрібно залишати на 7-10 хвилин

Для економії часу та сил, покоївки розпорошують засоби для чищення з пульверизатора (!), а потім залишають їх на 7-10 хвилин. За цей час побутова хімія робить більшу частину роботи, після чого залишається тільки промити поверхні начисто та насухо.

  • «Замочувати» і мити поверхні розчином, що чистить, правильніше зверху вниз, а не хаотично. Наприклад, щоб помити екран у душі, потрібно спочатку розпорошити засіб зверху, а потім м’якою губкою розподілити засіб униз.

8. Найефективніша траєкторія прибирання – за годинниковою стрілкою

… або проти годинникової стрілки, якщо завгодно. Круговий рух дозволяє нічого не проґавити.

9. Розстановка речей за категоріями

Так, це начебто очевидний принцип, але більшості людей чомусь не завжди вдається йому слідувати. А ось для персоналу готелів це основне правило наведення візуального порядку в номерах, якщо речі гостей розкидані хаотично. Уявіть, що на туалетному столику раптом виявилося купа різних дрібниць: косметика, гребінець, гумки для волосся, крему, якісь ліки, картки та буклети. Завдання покоївки полягає в тому, щоб прибрати всі речі, протерти столик від пилу, а потім розставити всі предмети за категоріями: косметика (декоративна та доглядова), гумки та гребінець, аптечка, папери. Розташування за категоріями одразу робить вигляд кімнати впорядкованим.

  • Перед витиранням пилу завжди варто прибирати з меблів усі речі, а повертати їх на місце потрібно лише тоді, коли поверхня висохне. В іншому випадку на ній можуть залишитися сліди.

10. Застилання ліжка – кульмінація збирання

Основні принципи цієї процедури: білизна має бути випрасуваною, простирадло заправляється в натяг, наволочки сидять на подушках щільно, подушки повинні тулитися до узголів’я і лежати на ковдрі.

Покоївка в готелі

Ще два моменти:

  • На ліжку і в готелі, і вдома обов’язково має бути наматрацник;
  • Щоб матрац не минав, його перевертають 2 рази на місяць.

А ось відео про те, як заправляють ліжка у готелях.

11. Мити підлогу потрібно у два етапи

Ніщо так не ускладнює миття підлог як прилиплі мокре волосся та інше дрібне сміття. Тому спочатку підлога завжди пилососить і тільки потім миють.

12. Миття підлоги краще починати від входу в кімнату

Можливо, ваша мама вчила вас мити підлогу з дальньої стіни, і це справді логічна порада. Проте практика показує, що мити підлогу ефективніше, рухаючись від входу до дальньої стіни і назад. Таким чином, місце підвищеного трафіку (вхід) миється двічі.

  • До речі, миття підлог – це завжди останній етап прибирання готельного номера.

Візок

13. Зберігати засоби для збирання зручніше в одному місці

Витрачати багато часу на те, щоб знайти і дістати кожен засіб, що чистить, не розумно. Покоївки зберігають все, що їм потрібно, у зручному візку, щоб його можна було легко переносити з кімнати до кімнати.

  • Ви ж можете зберігати засоби для чищення в якомусь кошику, контейнері або багатоповерховому візку.

Дивіться також: 9 речей, які ви НІКОЛИ не повинні зберігати на стільниці

14. Прибирання пилу має проводитись і не у очевидних місцях

Листя рослин, плінтуси, лампочки світильників, які видно, люстри, штори та інші неочевидні місця також потрібно очищати від пилу. У покоївки є свій чек-лист для цієї процедури, тому і вам радимо зафіксувати та спланувати графік збирання пилу.

  • Зі штор можна вибивати пил за допомогою скрученого вологого рушника 1 раз на тиждень/два.
  • Меблеву оббивку варто пилососити зі спеціальною насадкою 1 раз на один-три місяці.

Нарешті, пропонуємо ознайомитися з відео-уроком як у готелі від першої особи.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Оцініть матеріал! Вже проголосувало:218 Середня оцінка: 4,24 із 5)
14 хитрощів, які потрібно застосовувати вдома Завантаження…

Читайте також:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.